Pancakes enormi enormi nantu à kefir - ricetta

Prestu di u Teste di u Dimensione è e donne cummirciali ùn sò oghji attivamente per circà recette ricette per a so realizazione nantu à i ghjorni di questa festa felice. Pancakes tradiziunali nantu à u lattu ùn hè nuddu soru. Ma i prudutti di u kefir, è ancu cù l'usu di levitu, puderanu stampà parechji. Quand'elli sianu chjappi, ma à tempu sìmuli è aria. È se ùn avete micca nunda in contru i prudutti di levitu, fate puru preparanu frittoli nantu à u kefru sicondu i ricetti sottu. Intunate è e vostre casa anu da guadagnà questi st'omi di "eroe".

Comu coceranu fette pancetti affluenti di levaduras nantu à iogurt - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Siccomu a pasta di i nostri pancakes hè u levitu, pigliemu a prima cosa di gum. Per fà questu, in acqua calda permeate a levadura seca dissolvi è dissolve a mità di un vetru di farina. Pudemu a mutazione in u calore per vintu cinque minuti, coperto cù un cut tissue. Duranti stu tempu u frasu hè attivatu è e fugliale di massa. Avemu da mette in a cuchita l'ochju chiuppatu finu à l'allianceu cù u zuccheru, u sali, u calfutu kefir è l'oliu virtuali ristorante. L'ultimu passu hè di introduparà a farina svinata da un filtru è mettite cun un battiu finu à chì tutti i boli di a farina sò disoltti cumplessi. In seguitu, a pane di pancakes hè colpi in a calidez per vintu à trenta minuti, per quandu vene un pocu è ridu.

Dopu à questu avemu da passà a pancakes affichante. Per fà questu, aghjustemu a pasta in u centru di u panificà pancake oiled è distribuisci a pezza di a pasta in tuttu u fondu. Dopu daveru nantu à una parti, cambia a pancheta cù una spatula di lignu in l'altru è fretce un pocu più.

Prune pancakes dispiacenti stanu nantu à un pane nantu à l'altri, sparghje a superficie cù l'oli vegetale.

Spaghetti pancetta di levadurcia di levaduras à kefir cun acqua fogera - ricetta

Ingredients:

Preparazione

Sift la farina di granu è a mità di a quantità tutale in un tastu cù u zuccaru, un pocu di salinu, legami seccu, è poi poveru un kefiru caldu è chjucu dettu. In questu casu, u mistu risultatu sarà a nostra brùchira, per quessa, comu esse stimatu, a pusà in calidez è cunsulazione durante vintu o trentà minuti, cumprendi a capacità cù una spugna.

Dopu u tempu hà ghjornu u dopu à l'escuma di l'opara, avemu a sparghjera l'ova, mischjà cù a farina restante è a mischiglia cù una mutazione ferite di levitu. Fiancà, fate l'acqua di ferita à a pasta, stirate finu à oghje è di novu postu in calore per a listessa ora da a cullera. Avemu poi spremu in a mansa fina l'oliu virtuali rilivutu, cunglite è Avemu da asciate pancakes.

Fateanu calà a freccia finu à u focu biancu biancu, u grassu cù l'oliu vegetale, pour a pasta in u centru cun una cucima, distribuzioni in tuttu u fondu è aghjunghjenu da i dui banni à un rubio in bocca.

Siccome in a ricetta previa, ci staccai i pancakes affiniti cù una munzatura è un scàccia di u mantra.

À such pancetta affluenti, hè pussibule di mandà appiccicate a crema agria, cunfina, meli o u lattice condensatu, è hè pussibile di cumpagnie ancu cù u so ripintu predilettu.