Cunfresi cushioned lupus in una padedda

A ghjente disprezzu hè un platu nutrittu è sanu, chì hè adattatu à un servitore tuttu o un prugettu per un pranzu di mezzanine. Sò preparati prontamente, è ancu i più experti in culineti senza sapienti pò fà sapè fà.

Ricette di castagna Ricette

Ingredients:

Preparazione

U casgiu nantu à una tazzuletta è appicientia à appaghjà una furchetta. Allora ripiglià l'ovu, tira a sémola, u zuccaru è un pocu di salinu superficialu. Mettite tuttu cù un battiu per una coherenza homogeneia. Aghjunghje, agaglieghjani e mani cù l'acqua, pudemu sculacciate e scatuli boli è torna appiecà pocu. Pilemu muntagna in farina.

In una padedda, caliemini l'oliu di girasole è si sparghjissi cù cura di u curdisimu, l'arrustulemos durante parechji minuti, è da cunsultà dinò cun cura è marinuu finu à oltre l'altra parte. Avà trasferitu a syrniki à un pappatumu di carta è impugna di rimessa di l'excrementu grassu. Guarna bundanza lavisha cù crema agrumi, sciroppu, melellu o marmellata.

A ricetta per a presa prima

Ingredients:

Preparazione

In un tavulinu pruduciutu aghjustanu un casgiu chjappa, un ovu senza una cunceta è di zuccaru. Aglitinu gradualmente una quantità di farina è mischjà a massa. Fatemoschje i pastichi cù mani mulluti è rende micca in a farina restante. A tagliera cù l'oliu, tane e furmagliu di furmagliu di furmagliu è fritilate da i dui albitri à a furmazione di una crosta artificiale intrecente.

A ricetta per cibo frescu in pane taglioli cù pasci

Ingredients:

Preparazione

Eccu un altru vi pruvucatu per fà u casgiu in una padedda. Pienu a retava cun un licenzeru finu à a cunsistenza uniforme, è l'ova sò divulgati pulitamente in i vitesse è di e prute. Piglià u primu cù u zuccheru è e prutezione cù un salu finu. Passi lavoramente lavande, scalded cun acqua fogera, secca nantu à una tavola, rintrafine in a farina è mischju cù u casgiu cottage. Dopu introdutte i primi anziani, sdrughje i prufrutini è frettu a farina. Imbulighà a pasta uniformi, pigliate una cullette pocu è formate a syrniki. Oghje mette in una padedda cù u oliu è fritte di ciumi dilizii da dui sides à marrone. Servite in una forma cálida, sbrizziata à u prucessu cù u zucchero pulmuniu .