Aringa cù cipolla è l'acitu

In u stessu arghjintu salitu o piccante d'aringe hè incredibbilmente gustoso è amatu di parechji, ma un aghjuntu classicu à un piacè è un pocu di rimettuli fini di cipudioni è di marinati nantu à l'acitu. Un tali supplementu facilite à sguillà a salinità eccessiva di u pesciu è aghjusta piquantità à u gustu.

Preparate a vostra aringa favorita cù patate è cipudine per a cena di l'oghje, apprufittendu i nostri ricetti.

Aringa marinatu cù cipudine

Ingredients:

Preparazione

4 cups d'acqua calentai è dissolve u salinu in elli. Let it cool to temperature room. Semu immerse u filets di pesce in saline è lasciate per un ghjornu. Sì l'aringe era pre-salina, pudete saltà questa operazione.

L'acqua restante si mischieria cù l'acitu è ​​cale cù u zuccheru finu à chì hè dissolutu cumplessu. Coglie u marinatu durante 5 minuti, fate chjorkera. In u fondu di u bancu pusendu fette di limone è cipudine, ùn si scurdanu di e pecore è spices. Fate tutte l'acitu marinate è si stalla 1 ghjornu. Tuttu u nostu aringa cunsumata hè prestu!

Cumu si cogliu per a aringa?

Sì u tempu di marinaru u pesce nnā rinfrescante ùn manca, ingiustinu u marinatu a cipolla - ùn hè micca esse cusì diliziosu.

Ingredients:

Preparazione

Dissolve u salinu è u zuccaru in un vetro d'acqua calde. Agghiunce l'acitu à a suluzione. A cipolla chjina in aneddu è pour u marinale resultanti. Let's leave the cines for about a hour in a temperature room.

Cù cocilu un catuu cù cipolla è mantellu?

Ingredients:

Preparazione

Fate l'aringa di acqua fridda è allora u più di una ora. A so tecnica aghjunta à rimpiazzà u salinu di u pesciu. Sì l'aringa era troppu salatu, aduprà l'operazione da cunsumà duverà esse ripetuta diversi volte, mentre cambiassi l'acqua fredda à fresche à ogni ora.

Avemu u filettatu in un vetru di vetru è purpiate l'oliu, fendu spicule e cipolle di cipolla. Hermèttemente ghjustu u pudete cun l'aringe è a so mannata è surtite in a neve di 2-3 ghjorni. In questa cundizione, u pesciu pò esse almacenatu da unepto 2 settimane senza teme per a so frescura.

E si ùn cunnosci micca cumu si separà l'aringe , pudete puru verificà a nostra guida gastronomienne.