Cumu perdu pisu in i peri per una settima?

Hè difficiuli di truvà una zitella chì ùn vole micca diventà u patrone di bè ghjate. Sfurtunatamente, ma ridenza di l'excrementu grassu in questa zona hè u più difficili. Un gran numaru di donne anu interessatu à a rapidità di perdiri un pesu in i peri per una settimana. Immediatamente devenu esse firmatu chì hè necessariu preparà un travagliu sulitariu è dilettante, senza esse, ùn avete micca cuntà cun un bonu risultatu.

Cumu perdu pisu in i peri per una settima?

Comu chjaru esse citatinu, u travagliu deve esse fattu in parechni stanzi è prima di tuttu ciò chì cuncetta nutrimentu è ghjocu di sport. Inoltre, hè cunsigliatu per aduprà diverse prucessi cosmichi, per esempiu, wraps, massaggi, etc.

Fighjendu cumu per perdiri pezzu rapidamente in i peri, per principianti, vi valenu di parlà di nutrimentu. Hè ricunnumintatu a riduce u cuntenutu di caloriu in u 30%, per questu questu seranu abbastanza di ricusate di dolci, affichante, fatty, fritto è carbonate. Hè impurtante chì u cuntenutu calanicu di a dieta ùn hè micca menu di 100 kcal. Scegli un alimentu chì stimulanu u flussu di sangue. Quandu crea u vostru menù, pudete basà à i principii di nutrazione propria.

Per cuntenendu di parlà cumu per perdiri u pesu in i peri per una settimana, camperammu in l'eserciti:

  1. Squats cù pesi . Hè necessariu di preparà una piccula elevazione, per esempiu, pò esse pancakes da a barra, chì deve esse situatu per quandu e so ghjente finiscinu nantu à a larghezza di e spalle. Hanu bisognu à esse tacchi, è piace qualcuno nantu à u pavone. In manu, pigliate pescu. Cumpriate nantu à l'ispirazioni, trasfirenza di pisu à i taccasi è dirigendu a pelvis. Assicuratevi chì i vostri ghjinochji ùn viaghjanu nantu à i vostri mani. Pettu finu à i cadenti sò in parallella cù u pianu. Exhaling, tornanu à a FE.
  2. Makhi pettu . Stand in tutti quattru, pusendu e mani in a larghezza di i vostri spalle. Aghjunghjite una sola pusata finu, dàchitu à u angulu right. Hè impurtante chì u punteddu hè indicatu cusì. A cumpagnia hè di elevà i vostri pedi, allisu. A listessa cosa deve esse ripetuta à l'altra parte.