Complexe di esercizii per relaxazione

Quandu si pusitammi, i nostri musculi sò sempre travagliani, solu sta attività ùn porta micca troppu benefiziu. Assicendu quandu ore in u travagliu, i nostri musculi, mantenenu a pusizione di u corpu, sò in a tensione, chì deve esse eliminata cù l'aiutu di l'esercizii di rilassazione.

Un aghjustu simplici di esercizii di rilassazione vi purterà solu 10 minuti, ma sappiarà a fatigue per tutti l'òmini di ghjornu di u ghjornu.

Eserciti per relaxà i musculi darà un sensu di facilità, harmonizà u travagliu di u sistema nervu, restaurate a forza pratesa. Duranti l'esercizii per a relaxazione hè impurtante prestu attenti è respira: i muvimenti hanu da riflettà a vostra respirazione , aspra l'aria in u prufunnu, in u stomacu, sparghje prestu nantu à u nostru nasu, cum'è si prumove in tuttu u fatigue fora di sè stessu.

Complexe di esercizii per relaxazione

  1. FE - standing, pene nantu à a larghezza di a pelvis, pede in paralelamente. U spinu hè flat, u vertex hè stesu nantu. Cù un suspiru, voltu à volta, apertu, cù l'exhalazione - volta a to back, movi e mani in fronte. Move à u ritmu di respira, acchianà l'anzidità è a cresce e vostre mani un pocu più altu.
  2. A manu aperta in manu, riunite i so mani. Pinch a testa cù i codo, i to mani sò uniti. Cù l'exhalazione magre da a manu diritta, cun una ispirazione - in u centru, cù l'exhalazione - à a manca, cun una ispirazione - u centru. Ricivate sudumente da u colpu à u latu. Ritorna à u centru, nantu à l'exhalazione, bassa i vostri mani.
  3. Pigliate un soprinu è nantu à l'exhalazione giacca fendu à riavverà è falà, per rinfurzà i vostri músculale. Cù inalazione, reverse movement di a volta di volta. Stretch out your hands up, cù l'exhalazione, torna ubbligà i vostri braccia è ghjuvate, da quì nantu. Ùn trè volte, volere ellu, pusau e mani in u soffiu, culu altertamenti e tene e so pene.
  4. Mantene i vostri cose è i vostri brazilli. Continue caminari cù i vostri pedi in u locu in u prisentanu di u cane chivofanu. In passi picculi, acchèvate e mani.
  5. Putevi i vostri pezzi, i pedi in parallelu, chì spinzenu i mani contru u pianu, inhale in aspra, spince a vostra volta in l'exhalazione. Ciacchja aperta è rotonda.
  6. Relax u corpu, cù a so giacchetta doblegne di i ghjambi in i ghjinochje è si swing u corpu di u latu à u latu. Dorsica, u coddu rilassatu, arme liberamente slide, cum'è sè vo pigliate u signu di l'infinitu nantu à u pavone.
  7. Stay in the center, inhale pull your chest up, with an exhalation, move your hands towards the back. E mani pull up, sottu i vostri pedi, u stomacu di e mio cosce. Ritorna i mani in praticà, in pocu passiu torna à i cani faccianu è seguite a ritmu in locu.
  8. Cù inalazione, stenderni nantu à i calcutti, attaccau i vostri ghjinochjati, cù una morti, dirette i tacchi in u pavimentu. Fighjate à e mani, per avantaghju cun u so pede leianu, bassu u ghjornu à u solitu à u pianu. Pesa u corpu, colpi a manu in u lock, stende u to stomacu. Cù una exhalazione, impunite u sacru in avanzate, sminumentate a pelvis, aperti u pettu. Pose a manu nantu à a chjera, pigliate u to pane. Turn the stops to the right, Turn the body behind your right back back. Move l'omu in daretu, è stende. Riturnà à l'attacu, spende i mani contru u pianu.
  9. Andate à a barra, dete u so colme, u pienu di corpu in armali chiusi è di calzini. Curbate torna, exhale l'aricchinu nantu à u pettu, falendu in l'attitudine nantu à quattru ardenti, tornanu à ponace u ghjacaru in faccia.
  10. Emu cammendu nantu à u puntu, chì avvicinanu i ghjinochje è stese a nostra volta. Cù inalazione, lasciemu i dete nantu à u pavone, cù l'exhalazione di u piuvale à u pavimentu. Circundendu un sguardu à e mani, a strada di u pianu avanzanu, in l'attache. Baigne u to bracciu vicinu à u pianu, rinfriscanu u corpu, tenu e mani in u lock. Bassa a pelvis, mani stretchi back - apre u chest.
  11. Sugommuisseva a manu nantu à a chjappia, facenu i vostri pedi à u left, attrezzione di u casu. Stretch out your left hand, fighjate à i vostri ditte, cù una manu inalità remontata è stinzione, stende da a manu. Riturnà à l'attacu, alluntanassi da u pianu - vai in i cani facenu.
  12. Passi in u locu, respira in alta, diti, exhalate - tacchi in u paviu. Senza falà nantu à i vostri ghjinochji, daveru nantu à u vostru scantu, intornu à u vostru spusore cumu s'exhale. Continue a purtari a spine da onda.
  13. Cù una exhalazione, fate u to pettu, e mani sternate. Fate a vostra volta in l'exhalazione, fate nantu à a vostra respirazione.
  14. Fall in a prisenza di u zitellu - rilassate.