Dieta nantu à i pumati

U pumutu russi sucizzii sò stati razziati in parechimi cucini di u mondu per i so qualità gustativi unica. Hè aghjuntu à l'insalati, in lattice, avè u zuccaru, seccu, frittu è baked. Ma i pumati stanu guadagnatu u nostru amuri ancu per i so proprietà utili. Tanti dieti, destinati à cummattà l'obesità è e diversità di malatie, necessariu includenu questi frutti.

Tomate è Dieta

I tomato perfezziona aiutà in a lotta à l' obesità , perchè spalancà dinò in a so dieta. I pelle di i pumati sò particularmente ricche in fibre vegetale brutale, stimulu a mutilità intestinali è cusì cuntribuisce à a limpieza moderada.

Quelli chì vulianu purificà l'intestini da toxine, u zuccu di u fugliale è u risu sò ricurdati, una dieta di stu tipu hè particularmente utile, postu chì u zucchinu da u pumutu hè un cuncertu di i cumposti necessarii per u corpu. Questa dieta dura 4 ghjorni è durante stu tempu pò pèrdite finu à 4 kilogrami! U primu ghjornu si pò permette di manghjà solu riceci e so brùacu di zucchero frescu. A seconda menzione di u ghjornu cumune nantu à u casgiu di casgiu scrittu è iogurt. U terzu ghjornu, hè permessu di manghjarè carne baccara (carne di porcu è furia hè statu pruibita), è pudete beure solu tè verde. L'ultimu ghjornu di a dieta implica l'usu di u zuccaru di aranciu è di un pocu quantità di furmagliu dura. Ma, per avè ottimu u successu è cunsulidà, observe alcunu cundizione supplementu:

A dieta à i pumati hè una bona manera di 3 ghjorni in a parti di 3 kilogrami. U scagliu deve esse cunsistenti di un gran tomate. Un pocu dopu avete bisognu di manghjà 2 pumati mediani è una fetta di furmagliu. Per pranzu, coguanu u puddastru di salte, senza sali, una insalata di cucumari è di pumati. U fucili culminà di un tomate è parechje fette di furmagliu. Per pranzu, trattate à un insetu di piumi, di pumati è di casgiu in bracciu . In ogni casu, deve esse cunsideratu chì questi frutti ùn combinu micca cù tutti i prudutti. Per esempiu, una dieta nantu à i ova è i pumati sò una scelta mala, cum'è ùn sò micca cumpatibili cù l'altri.

Dieta nantu à u zitellu di tomate

A Dieta à u zitellu di u tomate è contraindicata in i persone cù u fede è a vesianu. Sì ùn avete micca dichjarazione viulazione, pudete pruvate di manghjà davanti à u pianu dopu. In i primi dui ghjorni, fate un vetru di u zucchinu di tomate, 2 pezzi di u centu pane è un paru di litre di u kefiru grassu. Duranti li cinqueti ghjorni per u lamentu di u bacinu permessu di vìviri un vetru di u zuccaru di tomate, manghja 2 piras o 2 manzili. Com'è un fucinaghju, pudete furnisce 50 grammi di casgiu chjappa. U lunchu duverebbe compostu di 100 grammi di arroz, 100 grammi di pollulu cù coghju di a pelle o pesce di pocu grassu, un vetro di zucchzu di tomate. Pudete ancu aghjunghje una salata di vegetale o vegetale stewed. Per cena, hè permessu di manghja 100 grammi di ferrie magnesita steamed, 50 grammi di arroz. Ùn vi scurdate di vìviri un vetru di u zuccaru di tomate.